خشکل خانوما هوا مشهد چطوره؟گرم! خوبه؟

۴ پاسخ

شنبه و یکشنه بارون و یکم خنک میشه ولی بعدش حدودا ۳۳ درجه

گرمممه

گرم گرم

مامانم هفته پیش رفته گفتم
۶وز سرددددددددد
۱روز گرمممممم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین وهایلین مامان ماهلین وهایلین ۱ سالگی