مامانای هم هفته من شمام اسهال میشین؟؟

۳ پاسخ

اره من دوماه اینجوری شدم دکترمم رفتم ولی تاثیر انچنانی نداشته البته بهتر از یبوسته

وای من راحت شدم از یبوست
فال نیک میگیرمش😂

اسهال ک نه ولی شکمم خوب کار میکنه راحتتر شدم به نسبت قبل

سوال های مرتبط

مامان ایمان👶🏻لاوین مامان ایمان👶🏻لاوین روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝐍𝐢𝐥𝐦𝐚𝐡 مامان 𝐍𝐢𝐥𝐦𝐚𝐡 روزهای ابتدایی تولد