۷ پاسخ

اگر ادامه دار شد حتما برو دکتر استراحت کن ببین بهتر می شه

خب من لکه بینی داشتم اگر باعث نگرانیت شده برو پیش دکتر

چون واسه منم بود زنگ زدم به مطب دکترم اینجوری بهم گفتن البته من لکه بینی داشتم رفتم پیش دکترم بازم بهم شیاف داد

اگر دردت کمه ولی ادامه دار شیاف بزار ولی اگر شدیده با لکه بینی حتما برو پیش دکتر

وای منم صبح اینجوری شدم آنقدر ترسیدم
ولی خوب شدم

درد خفیف طبیعیه
شدید برو بیمارستان

طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وششم بارداری