پس بعنی خطر ناک نیست
بله همه اشون میخورن
عزیزم تغذیه جنین از همون آب هست و اینکه میگن بچه از آب دور خودش خورده منظور اینه ک آب کیسه آب زیاد شده و بچه زیادتر از حد خورده ازش. پسر من موقع تولد اینجور شده بود گفتن آب کیسه آبت زیاد شده و ازش خورده ب دنیا اومد ساکشنش کردن و گذاشتن زیر اکسیژن یکم اکسیژن خونش اومده بود پایین.
نه نمیخوره اب دورش کم میشه اونم بدلیل مادر مایعات کم مصرف کرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.