۴ پاسخ

پس بعنی خطر ناک نیست

بله همه اشون میخورن

عزیزم تغذیه جنین از همون آب هست و اینکه میگن بچه از آب دور خودش خورده منظور اینه ک آب کیسه آب زیاد شده و بچه زیادتر از حد خورده ازش. پسر من موقع تولد اینجور شده بود گفتن آب کیسه آبت زیاد شده و ازش خورده ب دنیا اومد ساکشنش کردن و گذاشتن زیر اکسیژن یکم اکسیژن خونش اومده بود پایین.

نه نمیخوره اب دورش کم میشه اونم بدلیل مادر مایعات کم مصرف کرده

سوال های مرتبط

مامان 🤩ویهان🤩باران مامان 🤩ویهان🤩باران ۱ سالگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وهفتم بارداری