۴ پاسخ

تا دوسالگی اصلا ارتباط مغز و نخاع کامل نیست و کاملا اشتباه بعد دوسال بستگی به آمادگی بچه داره

زوده بابا چخبره

من وقتی که حس کنم میتونه جیششو تا۲ساعت نگهداره

من سه ماهه دارم تلاش می کنم ولی موفق نشدم کامل از پوشک بگیرم

سوال های مرتبط

مامان نیما مامان نیما هفته دهم بارداری
مامان دلبر💖🌛 مامان دلبر💖🌛 ۲ سالگی