۳ پاسخ

من شنیدم بعد از ۲ سالگی ،بچه ها سالی ۳ ماه باید آهن بخورن

بایدببری چکاپ دوسالگی ازمایش بده دکترداروهای لازم میگه

نه دیگه هیچی نه اهن نه مولتی

سوال های مرتبط

مامان آیلین ،آریا مامان آیلین ،آریا هفته بیست‌ونهم بارداری