,سلام خانوما باقالی تو بارداری خوبه

۴ پاسخ

کم خونی داری نه درکل میخوای بخوری هم خیلی کم بخور

باقالی خوردنش،دست زدن بهش،حتی بو کردنش توی بارداری مضره و ممکنه باعث فاویسم برای بچه بشه،مصرف نکن اصلا

اگه تو خانواده فرد فاوبیسم دارین اصلا نخور ولی اگه ندارن در حد خیلی خیلی کم چون میگن حساسیت زاس

شنیدم میگن کم خونی میاره

سوال های مرتبط

مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی
مامان دایار مامان دایار ۲ ماهگی
مامان zahra😍 مامان zahra😍 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وسوم بارداری