دکتر من گفته اصلا نخور خوب نیس
من طی این نه ماه دوبار فقط خوردم اونم به فاصله
دکتر من گفت اگه خودت حساسیت نداری مشکلی نداره
نه عزیزم اگه خودت حساسیت نداری مشکلی نداره
والامیگن شاید بچه فاویسم یا همون باقلایی باشه و تو نمیدونی. بهتره نخوری
هفته های آخر میگن نخورید بهتره
ولی هیچ مشکلی نداره کم خوردنش
یه بار نه عزیزم منم دوسه روز پیش خوردم
باقالی خودش چون کم خونی میاره زیاد نخوری بهتره همون یبار کافیه نوش جونت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.