شیشه طدح اونت قیمتش چنده

۷ پاسخ

من فکر کنم 190گرفتم . خیلی خوبه اصلا هم نفخ نمیکنه

200تومنه

من خریدم ۷۰۰

طرح اونت همون بی بی لند میشه ک اونم خوبه

به نظرم اصلشو بخر خیلی مهمه که بچه دلدرد و رفلاکس و نفخ نگیره دنبال طرحش نباش رفیق

طرح اونت متظورتون خود اونت هست یا مشابه اونت؟

طرح اونت

سوال های مرتبط

مامان 🩵ائلوین خان 🩵 مامان 🩵ائلوین خان 🩵 ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۶ ماهگی
مامان فرهان💙 مامان فرهان💙 ۱۰ ماهگی
مامان فاطمه🌺❤️ مامان فاطمه🌺❤️ ۴ ماهگی
مامان پرنسس مامان پرنسس ۳ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۵ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان 💙سانیار👶🩵 مامان 💙سانیار👶🩵 ۴ ماهگی