ازمایش سلفری رو دکتر مینویسه یا همینجوری میتونیم بدیم؟

۲ پاسخ

فکر کنم باید دکتر بنویسه و سونو ان تی هم داشته باشی من پریروز دادم ۷۵۰۰ هم هزینش شد به امید خدا منتظر جوابشم

من خودم به دکتر گفتم بنویسه چون آزمایشگاه نسخه پزشک میخواد

سوال های مرتبط

مامان مامان پسرم 🥰 مامان مامان پسرم 🥰 ۲ ماهگی
مامان رقیه خانم مامان رقیه خانم هفته بیستم بارداری
مامان رادمهر🫀 مامان رادمهر🫀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا🫀 مامان معجزه خدا🫀 هفته هفدهم بارداری