موقعی که سرماخوردگی داریم میتونیم ازمایش خون مثل سلفری بدیم؟؟

۴ پاسخ

چرا حس میکنم من و شما تو دانشگاه همکلاسی بودیم🙄😬

نه عزیزم تو آزمایشگاه به من گفتن هزینه آزمایش بالاست سعی کن هیچ ریسکی نکنی صبر کنین خوب بشین بعد

بنظرم ندی بهتره چون برای من غربالگری دوم سرماخورده بودم ریسک اومد برام

اره من دادم
مشکلی هم نداشت

سوال های مرتبط

مامان مامان پسرم 🥰 مامان مامان پسرم 🥰 ۲ ماهگی
مامان رقیه خانم مامان رقیه خانم هفته بیستم بارداری
مامان نخودچی🩵👶🫀 مامان نخودچی🩵👶🫀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا🫀 مامان معجزه خدا🫀 هفته هفدهم بارداری