۶ پاسخ

سکسکه شو چه جوری میفهمین من نمیدونم

خوبه که

نه عزیزم اشکالی نداره

پ میخای هر دیقه باشه.. بنظرم‌خوبه

خدایا یکی میگین تن تن می‌کنه خطر یکی میگه کم سکسکه می‌کنه بد هههه ای مادرا خیلی باهالین

نه بابا

سوال های مرتبط

مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری
مامان آوای من💋 مامان آوای من💋 ۱۲ ماهگی