خانما
بچه های من موقع شیر خوردن خرخر میکنن دلیلش چیه؟

۴ پاسخ

ذفلاکس

رفلاکس

طبیعیه عزیزم بعضیا تا چندماه معمولا اینجورین مال شکم مادره میگن . دختر من تقریبا تا ۳ماهگی اینجوری بود بردم دکتر گفت خودش برطرف میشه

رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان نينى مامان نينى روزهای ابتدایی تولد
مامان رستا خانم💜 مامان رستا خانم💜 ۱۴ ماهگی
مامان نازنین وتیام👶 مامان نازنین وتیام👶 ۵ ماهگی