خانما من هنو ازمایش گلوکزمو ندادم تا چقدر وقت دارم

۵ پاسخ

تا 32هفته اینا میتونی بری

اگ بهداشت پرونده داری برو بگو بنویسه واست رایگان میشه

منم هنوز نرفتم میتونم تو۲۸ هفته برم؟

برو دیگه دیر نشه

تا هفته ۲۸

سوال های مرتبط

مامان هانا🍓 مامان هانا🍓 ۴ ماهگی
مامان نـــــورا مامان نـــــورا ۲ ماهگی
مامان ماه‌کوچولو💙^^! مامان ماه‌کوچولو💙^^! ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد