نظر تون درباره اسم آنیسا؟

۳ پاسخ

قشنگه

خیلی خوشگله من انتخابم برای اسم دختر آنیسا بود

قشنگه عزیزم😍

سوال های مرتبط

مامان پِرنساپارمیسا👶 مامان پِرنساپارمیسا👶 ۸ ماهگی
بابای رستا بابای رستا ۱۳ ماهگی
مامان الارز مامان الارز ۳ ماهگی
مامان جوجه ها ،💓💙 مامان جوجه ها ،💓💙 ۲ ماهگی
مامان آرسام🩵آیلین💜 مامان آرسام🩵آیلین💜 ۲ ماهگی
مامان آرتا و آنیسا 🤍 مامان آرتا و آنیسا 🤍 ۱ ماهگی