۴ پاسخ

فکر نمیکنم

علائم رفلاکسه البته اگه در طول روز چند بار باشه

ن سرما خوردگیه یا رفلاکس

بعید میدونم نشنیدم تا ب حال

سوال های مرتبط

مامان آرین مامان آرین ۱۱ ماهگی
مامان ماهیانه مامان ماهیانه ۱۵ ماهگی
مامان محمدحسین🤗😍 مامان محمدحسین🤗😍 ۹ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱ سالگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۰ ماهگی
مامان جوجه پنبه ای مامان جوجه پنبه ای ۱۶ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۸ ماهگی
مامان دوتاتربچه🫀 مامان دوتاتربچه🫀 ۹ ماهگی