۴ پاسخ

سی و دو هفته

من ۳۴ هفته و ۲. روز رفتم واسه وززن دیگه گفففت سوونو لازم نبست

۳۶ و، چهار روز

۳۶هفته و۵ روز عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آروین و رادوین مامان آروین و رادوین ۱۱ ماهگی
مامان جوونه امید دلم مامان جوونه امید دلم ۱۴ ماهگی