آزمایش دیابت چند هفته باید انجام بدی ؟

۴ پاسخ

من پس فردا نوبت دکتر دارم هنوز ننوشته برام احتمالا این سری برام بنویسه ک برم انجام بدم تا اینکه وارد ۷ ماه شدم واس چکاب مجدد ببرم نشونش بدم

بستگی به دکترت داره من تو ٢٣هفته برام نوشت

از ۲۴ تا ۲۸ وقت داری بهترین زمان ۲۴ هفته س

اگ منظورتون کلوگز هست بین هفته ۲۵ تا ۲۷

سوال های مرتبط

مامان هیرا مامان هیرا روزهای ابتدایی تولد