سلام مامانا
شما آزمایش دیابت بارداری رو چند هفته انجام دادید؟

۱۱ پاسخ

بعد بنظرتون میاد پایین یا نه

من یه بار تو۲۵هفته انجام دادم گفت بالاست باید یه بار دیگه تو ۲۸هفته رانجام بدم

من فردا میدن ۲۷ هفته

من باید ۲۷ هفته برم

۲۶ و ۲ روز

سلام من فردابایدبرم

هفته۲۶

۲۴هفته

26 هفته

۲۳هفته و۲روز

۲۴ هفته و یک روز فک کنم

سوال های مرتبط

مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهور مامان ماهور هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پناه👧🏼🩷 مامان پناه👧🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان جانان و گردو مامان جانان و گردو هفته بیست‌وچهارم بارداری