تو این هفته معدم خیلی ترش می‌کنه چیکار کنم ؟🤕

۴ پاسخ

خیار سیب خوبن

به دکترت بگو دارو بده منم گفتم دارو داد بهم

من تو بارداری بیشتر نون خشک میخوردم
چون بعضیا میگفتن خوبه اسید معده رو میگیره....خدا رو شکر جواب گو هم‌.بود

نون خشک بخور یکم موقع ترش کردنش اسید معدتو میبره پایین

سوال های مرتبط

مامان سرباز امام زمان 🩷 مامان سرباز امام زمان 🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آدا خانوم مامان آدا خانوم ۷ ماهگی
مامان 🩵🩵🩵 مامان 🩵🩵🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری