خانوما ترش میکنه معدم..شیرخوبه؟؟

۴ پاسخ

ن شیر بدتره

پنتو بخور

شیر اسیدیه ! صبا پنتو بخور ناشتا تا اخر شب اوکیی ولی حجم کم بخوری هرچی میخوری

نه بد تر میشی

سوال های مرتبط

مامان آدا خانوم مامان آدا خانوم ۷ ماهگی
مامان 👣محمدرضا💙 مامان 👣محمدرضا💙 ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی
مامان پاستیلام👶🏻👶🏻 مامان پاستیلام👶🏻👶🏻 هفته دهم بارداری
مامان سرباز امام زمان 🩷 مامان سرباز امام زمان 🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری