قطره آد کامویت کسی میده به نوزادش؟خوبه؟

۴ پاسخ

منم میدم..چون رفلاکس داره دکتر اینو نوشت

اره عزیزم من میدم خوبه

من میدادم بچم اصن دوست نداشت پدیابست گرفتم

آره عزیزم خیلی خوبه چون اسانس نداره برای بچه های رفلاکسی هم عالیه گوارش و اذیت نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان تیامین💗آرتین💗 مامان تیامین💗آرتین💗 ۳ ماهگی
مامان گل پسر و حسین مامان گل پسر و حسین ۱۶ ماهگی