۲۱ پاسخ

عه واقعا من فکر میکردم فقط خودم اینجوری ام منی ک علاقه زیادی ب شیرینی نداشتم ازبارداری علاقه خیلی خاصی بهش دارم😂

بخاطر این قند شیرم بالا رفت نتونستم شیر خودمو بدم بهش دیگه

خیلییییییییی

من قبلا اره ینی دیوونه شیرینی خامه بودم الانم یکم اوکی شدم

وای اره بشدددت

اره خیلی خیلی

ارههه خیلی

ب همه چییی😫😫😫

منم زیاد میخورم

خیلیییی

بسیار

خیلی زیادددد

آره خیییییلیییییییی

من ک شیر نمیدم
نمیتونم مقاومت کنم

الان این مثبته ؟؟؟؟؟؟؟

تصویر

رژیم گرفتم خیلی بهترم کنترل شده اشتهام

خیلییییی زیاد

اااااره

من همیشه میلم ب شیرینی جات زیاده متاسفانه😁

به همه چی میلم زیاده خواهر 😂😂

چطوری میشه اینجا سوال بپرسم بلد نیستم 🥴🥴

سوال های مرتبط

مامان محیا🎀🤍 مامان محیا🎀🤍 ۷ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۳ ماهگی
مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۸ ماهگی