رفتم ازمایش دعا کنید مثبت بشه

۱۰ پاسخ

🫂🫂💋❤

عزیزم ناراحت نشی ابجی گل منم ماه قبل چ ذوقی داشتم رفتم بتا دادم منفی بود اینقدر گریه کردم حالم بد شد دلم شکست این ماه اقدامم خدا کنه حامله بشم

انشالله مثبتی😍

ان شاالله عزیزم

ایشالااا مثبت میشه😍

ایشالا خیره

انشالله مثبته

انشالله مثبت بشه

امید خدا مثبته

ان شاالله مثبت بیای

سوال های مرتبط

مامان هە ۆین مامان هە ۆین روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته هفتم بارداری
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری