۲ پاسخ

من سه سال پیش زایمان کردم
بیمارستان خیلی عالیه و تمیز و پرستارش هم خوب بود
ولی دکترم سیمین طالبی بود خیلی بد بود دیر اومد بالاسری و آخر سرم طبیعی زایمان کردم در صورتی که زیر میزی از من گرفت و گفت سزارین

من طبیعی بودم پارسال

سوال های مرتبط

مامان Artia🩵 مامان Artia🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان فربد مامان فربد روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهورم و میران مامان ماهورم و میران روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدحسین و حلما مامان محمدحسین و حلما هفته نوزدهم بارداری