خانوما کسی اخیرا بیمارستان شریعتی زایمان کرده؟!

۳ پاسخ

سلام عزیزم من زایمان کردم راضی بودم

شریعتی برای زایمان اصلا خوب نیست

بیمارستانش به درد نمیخوره
من شوهرم پاشو عمل کرد ناراضی بودیم
کیفیت غزاها اشغال ملافه خونی بود سه روز ما بستری بودیم نیومدن عوض کنن
بعد دیدم که بخش زایمان جا نداشت فرستاده بودن جا دیگه زنا رو

سوال های مرتبط

مامان Artia🩵 مامان Artia🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدحسین و حلما مامان محمدحسین و حلما هفته نوزدهم بارداری