سلام عزیزم من زایمان کردم راضی بودم
شریعتی برای زایمان اصلا خوب نیست
بیمارستانش به درد نمیخوره
من شوهرم پاشو عمل کرد ناراضی بودیم
کیفیت غزاها اشغال ملافه خونی بود سه روز ما بستری بودیم نیومدن عوض کنن
بعد دیدم که بخش زایمان جا نداشت فرستاده بودن جا دیگه زنا رو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.