۸ پاسخ

من درد لگن و پهلوی راست دارم داغونم

اره منم همین دردا به علاوه درد لگن دارم😢

منم درد زیر دل و پا خیلی دارم مخصوصا وقتی میخوابم پای راستم رگش میگیره خیلی اذیت میشم

من درد واژن و کمر و پا داغونم

منم درد لگن واژن و پهلو راست دارم

نه اما دو روزه بچه انگار تو واژنمه همه حرکتاش اونجاست تکون ک میخوره خیلی درد میکشم

میگن بچه ماه های اخر پایینه

بس طبیعیه میترسیدم.به دکتر میگم طول سرویکس بنویس برم گفت دیگه الان لازم نیست

سوال های مرتبط