۸ پاسخ

مال من برا سونو قلب رفتم ۱۸۴ بود
براNTرفتم ۱۶۶ بود
ربطی نداره

صدای ضربان قلب دختر و پسر فرق داره پسر تند تند میزنه

سونو چطور بود

من ۱۵۳ بود پسرن

نه ربطی نداره اون بالایی هرچی بخواد همون میشه.من به حدی ویارم شدید بود همش سرم میزدم همه می‌گفتند دختره از بس بالا می آوردم

نه ویار نه ضربان قلب هیچکدوم ربطی نداره.مال من تو۸ هفته ضربان ۱۷۸ بود. و سونو ان تی گفت بچه به احتمال زیاد پسره

من تقریبا ۱۴۰ بود دختره

ربطی نداره

سوال های مرتبط

مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حسینم مامان حسینم هفته نهم بارداری
مامان حامی❤️ مامان حامی❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سیزدهم بارداری
مامان امیرعلی🩵❤️ مامان امیرعلی🩵❤️ هفته هفدهم بارداری