مامانا هندوانه زیاد بخوری مشکلی پیش میاره؟؟؟

۹ پاسخ

زیاد نخور دیابت میاره منم هر روز می‌خوردم قندم الان رفته بالا

من هم خیلی دوست دارم و میخورم خیلی زیاد هم هندوانه هم خربزه ولی دیدم یه جا نوشته بود هندوانه زیادش خوب نیست

اگه دیابت بارداری نداری مشکلی نیست

نه خیلی خووووبه😍

زیادیش خوب نیس نخور اخه ماکه الان هرچی هندونه میگیریم یه جوریه انگار طبیعی نیس
اخه من سه روز بخاطرهم هندونه مریضم
بنظرم زیادی نخور

من خیلی هندوانه و طالبی میخورم

نه ولی یکسره میری دستشویی 😂

زیادی نخوری بهتره خب سردیت میشه اونوقت بچه هم خودشو سفت میکنه

نه چه مشکلی

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه کوچولو ها مامان جوجه کوچولو ها ۱۳ ماهگی
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هیلدا وهاکان🧿 مامان هیلدا وهاکان🧿 هفته سی‌وهشتم بارداری