بچها
کمی کمپوت آناناس بخورم
مشکلی پیش میاره؟!

تصویر
۱۶ پاسخ

دهانه رحم با میشه ماهی آخربخوری باعث میشه زایمان سختی داشته باشی یا راحت ؟؟

من دو بار خوردم از اول بارداریم تا الان

میگن دهانه ی رحم رو نرم میکنه

من خوردم چند باری چیزی نشده

عزیزم نخور خوب نیست
دهانه رحم رو نرم میکنه

من چون سرکلاژم جرات نکردم بخورم میگن انقباض میاره و باعث باز شدن دهانه رحم میشه🥴

آره خوب نیست

وای من چند وقت پیش خوردم یک دردی گرفتم گفتم الاناس که بزام
دکتر گفت انقباض میاره دهانه رحم رو نرم میکنه
دیگه نخور

منم نخوردم

سقط اوره

آناناس خوب نیس

بدن هرکس فرق داره
من تو این مدت هم کمپوت خوردم هم خود آناناسو
ولی مشکلی ایجاد نکرد
ولی شما حتما از دکترت بپرس اگه اجازه داد بخور

شیرینه دیابت میگیری
خود اناناس بگیر ولی کم بخور میگن باز باعث شدن دهانه رحمه ولی در حد دوسه قاچ خوردم چیزی نمیشه

من از اول بارداریم هوس کردم ولی نخوردم میگن انقباض میاره

من موقع سلین میخوردم
کاری نمیشه بخور
هیچی
تاکید میکنم هیچییی
در حد متعادلش بدنیس عزیزم

من۳تا اسلایس خوردم🤤

زیاد مصرف نکن

سوال های مرتبط

مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد
مامان گیلاسچه🍒 مامان گیلاسچه🍒 ۲ ماهگی
مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 ۹ ماهگی
مامان قلب مادر مامان قلب مادر ۶ ماهگی
مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 روزهای ابتدایی تولد
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وششم بارداری