خانما کمپوت آناناس مشکلی نداره بخورم ؟؟

۹ پاسخ

اگه هوس داری کم بخور چون چندان خوب نیس

یه تیکه کوچیک کاری نمیکنه

میگن ۱ هفته مونده به زایمان شروع کنی بخوری دهانه رحمو خوب آبدار میکنه
ولی آناناس طبیعی

تا ۳۰ هفته مشکلی نیس البته هفته ای ی ذره

نه نخور یه تیکه کوچک در حد رفع هوست

من خوردم هفته پیش تا خود صبح دل درد وحشتناک داشتم مامانم اینا از شدت استرس نمی‌دونستن چکارکنن دیگه جرعت نمیکنم بخوزم🤦🏻‍♀️

خوب نیس

من شنیدم دهانه رحم‌ نرم میکنه
هفتت پایینه هنوز نخوری بهتره
منی ک عاشقشم قبل بارداری هرروز میخوردم از بارداری تاالان نخوردم هنوز

میگن خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان گیلاسچه🍒 مامان گیلاسچه🍒 ۲ ماهگی
مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 ۹ ماهگی
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان قلب مادر مامان قلب مادر ۶ ماهگی
مامان رُهام👼🏻🩵 مامان رُهام👼🏻🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری