اگه هوس داری کم بخور چون چندان خوب نیس
یه تیکه کوچیک کاری نمیکنه
میگن ۱ هفته مونده به زایمان شروع کنی بخوری دهانه رحمو خوب آبدار میکنه
ولی آناناس طبیعی
تا ۳۰ هفته مشکلی نیس البته هفته ای ی ذره
نه نخور یه تیکه کوچک در حد رفع هوست
من خوردم هفته پیش تا خود صبح دل درد وحشتناک داشتم مامانم اینا از شدت استرس نمیدونستن چکارکنن دیگه جرعت نمیکنم بخوزم🤦🏻♀️
خوب نیس
من شنیدم دهانه رحم نرم میکنه
هفتت پایینه هنوز نخوری بهتره
منی ک عاشقشم قبل بارداری هرروز میخوردم از بارداری تاالان نخوردم هنوز
میگن خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.