خانوما میتونم کمپوت آناناس بخورم ؟

۸ پاسخ

میگن نباید خورد🥲اگ خیلی دلت نکشیده ریسکش نکن

ببين همه چي مجازه ولي كمپوت ها معمولا خيلي براي بارداري خوب نيست ديگه
و اناناس هم خيلي توصيه ننيشه تو بارداري
ولي يكي دوتا دونه بخاطر اينكه خيلي دلت كشيده بخور

خود اناناس چون کمپوت شده عیب نداره اما چون خیلی مواد نگهدارنده زدن خوب نیس سعی کن کم بخوری عزیزم، اگرم از ایی کمپوت کوچیکاس ک بخور نوش جونت اونا کمن خودشون

خیلی کم

بخور ولی کم

بخور نوش جونت

کم بخور

آره خیلی کم

سوال های مرتبط

مامان رُهام👼🏻🩵 مامان رُهام👼🏻🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد
مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد