سلام ..شیاف پروژسترون عوارض داره؟؟

۷ پاسخ

من از ۶هفته زدم تا ۳۶ هفته
انشالله که خوبه برامون نگران نباش

اگه سر خود و الکی مصرف بشه بله

ولی اگه جنبه درمانی داشته باشه قطعا ضرر نداره

نه اصلا

ممنونم عزیزان ...بالاخره هر دارویی فواید و ضرراتی داره بخاطر همین پرسیدم ... منم از ۱۸هفته دارم استفاده میکنم گفته تا زایمان

من ار اول بارداری تا همین الانشم دارم میزارم

نه نشنیدم

نه چه عوارضی!

سوال های مرتبط

مامان ریحانه و حانیه مامان ریحانه و حانیه ۱۰ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 💙آلوچه💙💙 مامان 💙آلوچه💙💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق🍫❤️ مامان فندق🍫❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نور چشمم...m♥ مامان نور چشمم...m♥ ۲ ماهگی