من از ۶هفته زدم تا ۳۶ هفته
انشالله که خوبه برامون نگران نباش
اگه سر خود و الکی مصرف بشه بله
ولی اگه جنبه درمانی داشته باشه قطعا ضرر نداره
نه اصلا
ممنونم عزیزان ...بالاخره هر دارویی فواید و ضرراتی داره بخاطر همین پرسیدم ... منم از ۱۸هفته دارم استفاده میکنم گفته تا زایمان
من ار اول بارداری تا همین الانشم دارم میزارم
نه نشنیدم
نه چه عوارضی!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.