ممنوعات برای رفلاکسی ها‌‌‌‌‌

تصویر
۲ پاسخ

بخاطر حساسیت ب پروتین گاوی رفلاکس داره داره نباید توت فرنگی بخورم؟ دکتر نگفت..

خو کوو🤔

سوال های مرتبط

مامان شاهزاده کوچولو مامان شاهزاده کوچولو ۱۲ ماهگی
مامان محمدحسین🤗😍 مامان محمدحسین🤗😍 ۹ ماهگی
مامان ایلین مامان ایلین ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱ سالگی
مامان حسنا مامان حسنا ۷ ماهگی
مامان دلا و تو دلی مامان دلا و تو دلی ۱ سالگی