برای سونو ان تی، باید مثانه پر باشه یا نیمه پر؟

۱۰ پاسخ

چرا به من گفت کامل باید خالی باشه 😑

مامانا من خواب فلفل سبز دیدم کسی میدونه چه نشان است

مثانه باید خالی باشه

من دیروز رفتم باید پر باشه ولی دیگه خیلی زیاد هم نه گف چیز شیرین هم بخور

نه مثانه باید خالی باشه بری سونو بهت میگن یا قبلش زنگ بزن از سونوگرافی بپرس من که با مثانه خالی رفتم

ب من گفت خالی

به من که گفتن خالی

من امروز ان تی دارم گفت نیمه ، نیم ساعت قبل سونو چیز شیرین بخور و اینکه نیازی ب راه رفتن نیست

منکه رفتم با مثانه خالی، فقط قبلش کیک و ابمیوه خوردم چون خیلی فشارم پایین بود، اصلا نگفت چیزی بهم تازه برای اولین سونو که تشکیل قلبه هم با مثانه خالی رفتم

نیمه.

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دختر قشنگم🩷🩷 مامان دختر قشنگم🩷🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان حُسین💙🧿✨️ مامان حُسین💙🧿✨️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان سحر مامان سحر هفته بیست‌ویکم بارداری