سلام مامانا جواب سونوگرافیم نرماله

تصویر
۴ پاسخ

نگران نباش وزن بچت تا ۳ هفته دیگه ۲ کیلو و خورده ای میشه

والا خوبه از نظر من من خودم ۳۴ هفته رفتم سونو گفت ۲ کیلو و ۲۵۶ گرم هستش توام ۳۲ هفته ای تا ۳۴ همین فدر میشه وزن بچت نرمال

سونوگرافی نرمال هستش عزیزم بچتم ۱کیلو و ۷۰۰ کرم هست وزنش عالیه

بفرما عزیزم بخون

تصویر

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا 👬 آرتا مامان آریا 👬 آرتا ۱۰ ماهگی
مامان علی اصغرجونم مامان علی اصغرجونم هفته پانزدهم بارداری
مامان 🧡🧡🧡 مامان 🧡🧡🧡 ۱۳ ماهگی
مامان ایناس مامان ایناس ۱۲ ماهگی