۵ پاسخ

من از این لوبیا کنسرو ها دادم اونم یه دونه تا دو دونه مث سگ پشیمون شدم از بس یبوست شد ان شاالله پسر شمانشه عزیزم کم بده

چه مدلی پختی مگه لوبیا نفاخ نیست

من تا لوبیا میدم یبوست میشه

نوش جانش
دوس داره؟

هنوز میکس میکنی؟

سوال های مرتبط