۵ پاسخ

دستور خوراک لوبیا تو تاپیکام هست

من پیازشو رنده می‌کنم ی دونه سیب‌زمینی درسته هم میندازم بعد که پخت درش میارم له میکنم دوباره اضاف میکنم. خیلی لعاب‌دار و خوشمزه میشه.

من شاپوری درست میکنم خیلی خوشمزه است

من با سیب زمینی ک میخوام بریزم توش آبلیمو و فلفل سیاه هم میزنم

من لوبیا قارچ درست میکنم با پوره گوجه و رب و ادویه زردچوبه و فلفل و اویشن

سوال های مرتبط

مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ ۱ سالگی