دستور خوراک لوبیا تو تاپیکام هست
من پیازشو رنده میکنم ی دونه سیبزمینی درسته هم میندازم بعد که پخت درش میارم له میکنم دوباره اضاف میکنم. خیلی لعابدار و خوشمزه میشه.
من شاپوری درست میکنم خیلی خوشمزه است
من با سیب زمینی ک میخوام بریزم توش آبلیمو و فلفل سیاه هم میزنم
من لوبیا قارچ درست میکنم با پوره گوجه و رب و ادویه زردچوبه و فلفل و اویشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.