دست و پام یخ کرده علت چیه ینی؟

۵ پاسخ

منم اوایل اونجوری بودم الا بشدت گرمم میشه

منم همونجوریم به خاطر افت فشاره

وای منم اینجوریم. میرم زیر پتو 😁

فشارت شاید پایینه

منم اینجورم

سوال های مرتبط

مامان دلساجانم مامان دلساجانم ۱ ماهگی
مامان ستاره مامان ستاره روزهای ابتدایی تولد
مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری