خانوما ازمایش قند دارم باید ناشتا باشم؟

۴ پاسخ

اره ۱۰ ساعت ناشتا باش
شامم سبک بخور

اره عزیزم هشت تا ده ساعت ناشتایی میخواد

آره باید حداقل ۸ ساعت ناشتا باشی

بله عزیزم ناشتا یدونه خون بعد یه شربت میدن میخوری بعد یه ساعت دوباره خون....

سوال های مرتبط

مامان آیهان💙🥹 مامان آیهان💙🥹 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری