میگم کی بچه هامون شبا بغلمون میخوابن

۸ پاسخ

مگه الان کجا میخوابه بچه من از همون اولم بغلم میخوابوندم

من تا ۲ماه و نیم گذاشتم گهواره بعدش زلزله آورد دیگه مجبور شدم کنار خودم بزارم😂😂
توام دیگه از ۶ ماهگی اینا بزار

دور نیس ان شاءالله

وای من عاشق اینم ک بغلش کنم بخوابیم 😭😍😍😍😍

منظورت بغلته یا کنارت. از روز اول بچه باید کنار مادر باشه دیگه

فک کردم از هفت هشت ماهگی میخوابه

باید خیلی بزرگ بشه الان خطرناکه

سه سالگی

سوال های مرتبط

مامان نیلماه مامان نیلماه ۱۲ ماهگی
مامان اقا علی مامان اقا علی ۱ سالگی
مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی
مامان كياراد مامان كياراد ۱۰ ماهگی
مامان آرین مامان آرین ۷ ماهگی