اسم ماه نیکا خوبه یا تیارام

۵ پاسخ

نیکا معنی خیلی خیلی قشنگی داره

تیارا درسته

تیارام

سلیقه ای هست من نیکا می پسندم گفتنش آسونتره کامل تلفظ میشه تیارام ممکنه قسمت دومش گاهی بعضیا کم بگن... به فامیلی تون هم باید بیاد هر دو رو امتحان کن

صددرصد تیارام

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک ۷ ماهگی
مامان همتا💖 مامان همتا💖 ۵ ماهگی
مامان ❤️نقل ونبات❤️ مامان ❤️نقل ونبات❤️ ۱۰ ماهگی
مامان آلوچه🩷 مامان آلوچه🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکا🌸 مامان نیکا🌸 ۱۱ ماهگی
مامان نیکا🌸 مامان نیکا🌸 ۱۱ ماهگی
مامان نیکا امیری مامان نیکا امیری ۱۴ ماهگی