خانومای ۳۲ هفته شمام تنگی نفس دارین؟؟؟

۱۰ پاسخ

اره.منم تنگی نفس دارم

چند بود سرویکست سرکلاژ کردی

سونو سی هفته رفتم باز فردا وقت دارم

پاهاتو وقتی میشینی رو میز یا متکا بزار آویزون نکن

بله منم دارم

من یه وقتا موقع خواب داشتم. ولی دقت کردم وقتی خیلی معده ام پر باشه یا یبوست داشته باشم این حالت بیشتره

نه چاره نداره طبیعی دیگ

اره دیگه تنگی نفس شروع میشه عزیزم

بله دارم☹️

من دارم

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۸ ماهگی