از هفته 30 همیشه دارم بخصوص شبا
اخ اخ نگو تنگی نفس
امروز از مرکز بهداشت زنگ زدن گفتن باید نیمه نشسته بخوابی ،، اخه من بدن و کتف ندارم کمرم داغونه بعد نشسته هم بخوابم ک هیچی کمرم نصف میشه
ارهههههه بدجوری شبا بیشتر خفه میشم درحالت خواب
اره دقیقا
گاهی نه عزیزم تنگی نفس با منه😅
معلومه دیگه بچه بزرگ شده جااشغال کرده فشار ب ریه معده قلب همه چیز میارع
هم هفته نیسم ولی خب بله 😂
ارهههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.