خانم ها شماهم نفس تنگی دارین یا من این جوری هم

۸ پاسخ

بله عادی منم اواخر بارداری داشتم چون شکم بزرگ فشار قفسه سینه میاره تنگی نفس میگیرد نکران نباش
بسلامتی زایمان کنی انشاالله

اره
تازگیا یکم راه میرم نفسم تنگ میشه
امروز که از صبح اونجوریم

بله دیشب که مردم تا دو ساعت تونستم چشممو ببندم بخوابم

من انحراف تیغه بینی دارم و بچمم بریچ هست گاهی احساس خفگی میکنم😞

منم دارم

عادیه عزیزم مخصوصا اگه بچه بریچ باشه تنگی نفس شدیدترم هست

من هفته ۳۵ داشتم خیلی بده به حدی که مدام خمیازه میکشیدم ودهنمو باز میکردم تو این سرما کل شب تو بالکن بودم ولی خداروشکر الان خوبم

منم همینطور عزیزم

سوال های مرتبط

مامان اَدِلیا و آدریَن😍 مامان اَدِلیا و آدریَن😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی