خانما شماهم نفس تنگی و معده درد دارین؟

۹ پاسخ

من تنگی نفس دارم .احساس سوزش شدید هم در معده دارم

تنگی نفس شدید دارم جوری که دارم خفه میشم

سلام آره منم دارم خیلی اذیتم

من سوزش معده و اسید معده زیاد دارم اونم میگه از غذاست

منم تنگی نفس دارم
تپش قلبم دارم خیلی بده اذیت میشم تابحال دوبارگرفتم هردوشو گلابوآب میخورم آروم میشم

اره منم همین جوریم‌ خیلی اذیت میشم

درد معده نه ولی تنگی نفس مخصوصا شبا امونمو بریده

منم دارم

معده درد خیلی دارم خیلی ولی تنگی نفس کم

سوال های مرتبط

مامان اَدِلیا و آدرین😍 مامان اَدِلیا و آدرین😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه هام💙💙 مامان جوجه هام💙💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۱ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌ودوم بارداری