هم هفته های من شماام نفس تنگی دارین گاهی ؟

۱۱ پاسخ

من بخاطر کم خونی نفس تنگیم بیشتره

منم چندروز داشتم خوب شدم

خیلی🥲

نح ندارم

یهو نفسم میگیره
بعد چند دقیقه اروم میشه

اره عزیزم. خیلی وقته

من ک الانم دارم مخصوصا شبا

من ازچهارماهگی نفس تنگی دارم روزبه روزم بدترمیشم

اره دو سه هفته ای هس

بله عزیزم خیلی وقته دارم😮‍💨😮‍💨😮‍💨

ن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان اَدِلیا و آدرین😍 مامان اَدِلیا و آدرین😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۸ ماهگی