هم هفته های من شماهم نفس تنگی میگیرید

۴ پاسخ

من الان دارم

ارع🥲

بله خیلی‌ بده خواب و خوراک رو از آدم می‌گیره میگن ماه نهم آدم بهتر میشه چون شکم میاد پایین کم کم
من که از ماه شش دارم
ولی ماه هشت خیلی بیشتر بود

اره منم

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان اَدِلیا و آدرین😍 مامان اَدِلیا و آدرین😍 روزهای ابتدایی تولد