حلیم چجوری پرست میکنید برا کوچولوها

۲ پاسخ

پیاز و گوشت و گندما بزار خوب بپزه.بعد با گوشتکوب برقی انقد بزن تامیکس شه و کش بیاد

من مثل خودمون گندم و گوشت و پیاز و یکم برا چاشنی عدس یا لوبیا حدود ۱۰ تا دونه میریزم میزارم بپزه

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلا🐣 مامان جوجه طلا🐣 ۱ سالگی
مامان دخترنازم💖😍 مامان دخترنازم💖😍 ۱ سالگی
مامان محمدطاها مامان محمدطاها ۱ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۱۷ ماهگی