سلام مامانا حلیم چجوری درست کنم برا سامیار؟؟؟

۳ پاسخ

من یکم بلغور گندم خیلی کم خورده برنج با گوشت گوسفندی یه دونه سیب زمینی و یه پیاز+دارچین و زردچوبه براش میزارم زودپز خوب بپزه بعد له میکنه
اصولا یه نوع حبوبات هم توش میریزم حالا یا عدس یا لوبیا..

یه کم بلغور گندم رو با گوشت گوسفند و کمی پیاز بذار بپزه . وقتی پخت با گوشت کوب برقی یا تو غذاساز میکسش کن که یه دست بشه بده بخوره .
من برای پسرم گاهی کمی عدس یا ماش هم اضافه میکنم

من پیاز رو خورد میکنم با گوشت راسته ریز ریز میکنم با کره تفت میدم دو قاشق بلغور میریزم با کمی نمک و دارچین و شکر میزارم بپزه
اب قلم هم میریزم
بعد اخرش با گوشکوب برقی میزنم ک اماده بشه

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها ۱ سالگی
مامان جوجه طلا🐣 مامان جوجه طلا🐣 ۱ سالگی
مامان ملودی مامان ملودی ۱ سالگی
مامان توت فرنگی(محیا) مامان توت فرنگی(محیا) ۱ سالگی